Fredagsmys


Oj vilken härlig kväll. Jag och familjen gick på en långpromenad förbi Tempo och handlade lite små saker som fattades till kvällens grillning. Maxen sov hela svängen i vagnen och faktiskt gör det fortfarande, ligger här ute på altanen och snarkar, Skönt att ligga ute och sova.
Jag och mannen spenderar oxå tiden här ute på altanen och bara njuter, underbart.

Idag har vi varit och dukat ordning i församlingshemmet där dopfikat ska hållas imorgon. Skönt att ha det gjort så slipper vi stressa imorgon, bara åka dit innan kyrkan och förbereda lite med upplägg av kakor, ladda kaffebryggarna osv.  Ska bli roligt med dop imorgon, min lilla prins.
Har även hämtat tårtorna idag, super fina och ser gaaaaalet smaskiga ut. Bilder på hela ståhejjet kommer efter imorgon helt enkelt.
Nu ska jag njuta vidare av sällskapet och lugnet här ute, och snart ska vi tända grillen, mums.
Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Stora fina killen =) lycka till med allt imorn gumman! Ser fram emot att se massa fina bilder från dopet!!

2011-08-13 @ 00:31:35
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0