hej fröken flint?!


Herregud, jag får vara glad över att jag har så pass tjockt hår för annars skulle jag iprincip vara flint nu=O Jösses vad hår jag tappar! Hjääälp!!!

Idag har Malin varit här och umgåtts med mig och Maxen, kaffe och en massa strunt prat. Sen på eftermiddagen så tog jag och Maxen en långispromenad och gick förbi tempo och handlade lite som fattades till dagens middag,Lasagne- mums.
Jaa vad har vi gjort mer? inte mkt, slappat. Pappan i huset känner sig lite små trällig, dock inte feber, skönt det.

Maxen har nyss somnar gött här brevid mig med mat i magen, kanske att man skulle joina han nu :) Mys älsklingen!


Ni betyder mest♥♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja usch, det där med håravfall hade jag nästan glömt! Men jag vet vad som väntar mig! :) Tur att jag också har lite att ta av... Superfina bilder förresten!!

2011-08-16 @ 22:38:25
Postat av: Marie

När började du tappa hår gumman? Jag har fortfarande inte börjat tappa något sedan Sebastian började amma, dock tappade jag ju en del i början då jag va gravid.. Men nu känns det bara som att det kommer mer & mer hår, plus att håret har börjat att bli vågigt..

2011-08-17 @ 08:37:19
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Men usch då! Då vet jag vad som väntar, hoppas det hinner bli tjock innan dess.. Hoppas allt är bra med er gumman?!

2011-08-17 @ 12:10:47
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Jodå det är helt okej med oss, en liten prins som inte sovit toppenbra inatt bara & som snorar lite smått idag.. Men det är redan mycket bättre än vad det va imorse!!

2011-08-17 @ 13:28:28
URL: http://mommari.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0