proppmätt..



Uhh, proppmätt ligger jag här i soffan och slappar. Precis sörplat i mig soppa och hembakt vitlöksbröd till sen middag.
Nått att se på tv ikväll? Säkert inte som vanligt. men känner för att bara ligga här på soffan och slappa så nått strunt hittar jag väl att kolla på.
Max ligger nu i vagnen och sover, slocknade såfort jag la ner honom och hans snuttiselefant:)

Har myst med sandra på eftermiddagen, Hon kom hit direkt efter hon slutat jobbet. Drack kaffe och sen gav vi oss ut på en promenad, härligt! Hoppas vi får till flera promenader framöver :) rikigt mysigt och framförallt bra!

Imorgon är det torsdag, en dag närmare helg. Är ju augustifesten i Nkpg i helgen så blir en tur in till den på fredag. Men imorgon iaf kommer Mamma hit så ska vi ha en mysdag, En tur till Ikano och ica Maxi.

Nää nu gosar jag ner under en filt och gläpper på tvn. Känns som jag fick lite huvudvärk nu, blääää
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0