11 Februari

Fredagsmys <3
Precis ätit god mat, blev klyftpotatis, baconlindad fläskfile och pepparsås, mums.
Nu sitter vi bänkade i soffan och ska kolla på tv och så småningom trycka i oss lite godis bara för att det är fredag, hehe.. Men just nu är det proppat med mat.

Men fyyyy vad är det för väder som kommit nu då? Trodde ju snön var på väg bort, hade ju börjat bli så torrt och fint på marken, men tjiii icke det ne. Hade planerat att ta BILEN till nkpg och shoppa, blandannat paket till mamma oså. Luncha och mysa runt med sandra på ingelsta stod på schemat men jag vågade mig inte ut på vägarna, läste att det var en massa olyckor på E4an samt att dem inte tyckte man skulle ge sig ut i onödan. Så istället åkte jag bort till ikano och strosade runt där själv, Blev en hel del med hem i påsarna:) Känslan att åka och köra bilen helt ensammen var fantastiskt även fast jag hade önskat ett bättre väder och väglag, men men!

Imorgon blir det åka till Kimstad och fira Mamma som fyller 48 år på Söndag. Smörgåstårta på menyn, GOOOOTTT!!Nyss slagit in pakeeeeten jag köpte idag, blir nog bra :) skriver inte här vad det är ifall mamma ramlar in på bloggen ;P

Ne nu blir det mysa ner under en filt och kolla lets dance.
Kram


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: hehe, ibland är jag sugen på att klippa av mig, men vågar inte ;) Ha en bra helg du också :) <3

2011-02-12 @ 10:59:15
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0