13 Februari

Så var det söndagkväll och helgen är så gott som över=/
Men jag har haft en helt underbart bra helg som alltid. Idag fyller Mamma år ( GRATTIS) så gårdagen bjöd på kalas i kimstad :) Trevligt och smarrigt med smörgåstårta och fika :) 
Idag ville jag göra nått, då jag avskyr att bara sitta hemma en söndag, Så jag åkte hem till mamma och pappa idag med och åkte med dem till stan och käkade lunch och shoppade :) Mycket trevligt och några påsar fick följa med hem, blandannat en skitsnygg tröja till jokke och thigts och toppar till mig :)
Så har dagen sett ut för mig. Imorgon väntas jobb igen, dock dagvecka, skönt med kvällen hemma i soffan MEN tråkigt med helt sjukt tidig morgon, 04:40 ringer klockan:(:(:(:( mitt i natten enligt mig.

Nu ska jag smaska vidare på min vindruvor i väntan på att kunna se solsidan.

Glöm inte Alla hjärtans dag imorgon :) MYS på schemat och god mat tillsammans med min älskade bäääääästa pojkvänn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0