16 Februari

Gudars vad trött jag är:/ Dessa tidiga mornar tar död på mig, Sen att hela jag värker efter en heldag på jobbet är inte heller speciellt roligt =/ Får se hur länge jag orkar med detta, är ju sagt mars ut..
Sitter iaf i soffan och slappar. Vi har precis mumsat i oss tacos och väntar nu på att fuskbyggarna ska börja.

Dagen har sett ut som så att klockan ringer 04:35, stämplar in på jobbet 05:50 och stämplar ut 15:00, la mig i ett varmt bad direkt när jag kom hem, skööööönt. Sen dess har det inte hänt mycket, slapp slapp slapp..


Läääängtar så dant efter våran lilla skatt, så nyfiken på om det är en liten kille eller tjej!? spännande:p <3
Tiden går och snart är du här.. 12 veckor kvar till BF..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0