18 Februari

Äntligen fredag:) Känns riktigt gött!!

Hade sovmorgon idag eftersom jag hade tid hos min barnmorska kl 08:15.. Allt såg bra ut med lillplutten och magen växer fint..Dem små hjärtslagen är underbart att höra:) Lilla älskling vad jag längtar efter dig!

Helgen består av att leta barnvagn och hittar vi den rätta så beställer vi den. Börjar bli dags med tanke på att det det kan vara ett par veckors leveranstid på dem. Ska iaf bli spännande, verkar vara en ren djungel det där. Men det blir nog bra. Annars är helgen helt oplanerad vilket känns skönt, ta dagen lite som den kommer så får vi se helt enkelt.. Idag eller rättare sagt ikväll är det bara mysfredag, god mat och godis till en film :) mums.

Nu sitter jag bara o väntar på att Jokke ska komma hem så blir det en tur till affären och handla till kvällen..
Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0