19 Februari

Hejhopp!
Sitter med färg i håret, stod inte ut med min utväxt tills jag har tid för att fixa den, så fick bli slänga i lite färg här hemma så får vi se hur det blir!
Dagen har bestått av lägenhetsvisning, Riktigt fin tycker jag. Så vi får se om vi är med och budar på den eller inte, Mannen är inte riktigt lika säker som jag, men han har tid och fundera :)
Efter det åkte vi till Babyproffsen för att leta barnvagn. Vi hittade en som vi båda fastnade för och den känns verkligen helt rätt, både att köra och "utseendemässigt". Blev en Emmaljunga city cross, som vi köpte en citykorg till. Vi får hem den i mitten på april :) :)

Oj nu sprang klockan iväg, dags att skölja ur färgen sen hoppa in i duschen..
Mysigkväll alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0