2 Februari

Ingen dålig förkylning jag åkt på, ett under att jag överlevt natten men det kanske är Nässprayen jag ska tacka det för!
Usch så trött jag bärjar bli på detta, men har iaf bestämt mig för att det blir att stanna hemma hela denna vecka, mår inte alls så pass så att jag orkar jobba:/ Känns tråkigt men men.. Redo för nästa vecka helt enkelt. Inte vilken vecka som helst för den delen! usch..

Hur underbart är det inte att solen har tittat fram hela dagen!? åh var vårpirr man får i kroppen:) Håller tummarna för att det håller i sig så snön är borta inom kort, sen får vi VERKLIGEN hoppas att det inte faller ner någon ny där uppe från.
Så solen gör att vi mår toppen, vilket jag ioförsi gör annars med då jag njuter av varenda liten sekund som gravid. Jag märker nu tydligt att våran lilla plutt där inne föredrar att sova på dagarna och leva loppan på kvällarna när jag ska hoppa ner i sängen, men det gör mig inget, bara att känna den lilla där inne gör mig lyckligare än lyckligast.  MEN jag eller VI skulle uppskatta om sötnosen valde att vända tillbaka dygnet innan den väljer att titta ut.. Den har ju ett bra tag på sig.. Gud vad jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0