24 Februari

Halloj!

Sitter som vanligt hemma i soffan och slöglor på tvnb och kollar runt här.. Igentligen skulle jag jobba nu, men slutade med att jag åkte hem tidigare från jobbet i tisdags med världens ryggvärk och sammandragningar så har valt att stanna hemma från jobb nu onsdsag och idag.. Imorgon är jag ju ändå ledig som vanligt när det är kvällsvecka.
Så dagarna har bestått av soffhäng typ, inte mig emot :) Bebis verkar oxå tycka det varit mysigt att mamma varit hemma än att sprungit runt på jobbet.. Den har varit vaken mestadels av tiden och det finns inget mysigare än att känna det lilla livet leva runt där inne, roligt nu när man ser hur magen rör sig oxå:) mysmysmys, Tänk om bara ett par dagar går vi in i vecka 30, helt otroligt ca 10 veckor kvar tills vi får träffa våran älskling, så nyfiken!!

Imorgon åker jag in till Norrköping med Mamma. Först lämna av didrick i kimstad så han får busa med Nowa, sen åker vi in och klipper morfar sen drar vi en repa på ingelsta shopping, tänkte bjuda mamma på lunch :)
Helgen får vi se vad den bjuder på, inget direkt planerat vilket bara är skönt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad jobbigt med din ryggvärk. Jag tycker konstigt nog att min blivit lite bättre men det är så himla svårt att hitta en skön sovställning, konstigt det kommer att kännas när man får sova på mage igen :) Kram

2011-02-25 @ 10:42:25
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0