28 februari



Bild på magen nu vecka 30 :)


Idag har jag varit hemma från jobbet och kommer även vara det imorgon oxå, tråkigt att strta veckan så när jag avslutade den förra med att vara hemma för ryggen.. MEN igår vaknade jag och hade åkt på maginfluensa, värsta natten/dagen någonsin, kunde inte ens behålla vattnet jag drack.. Tänkte mest på lilla plutten i magen, usch. Fick världens magvärk efter allt kräkandes, och att ryggen gjorde förbannat ont då det börjar bli jobbigt att hitta en bekväm sovställning. Men idag mår jag bättre, fortfarande hängig och inte helt okej i kroppen, aptiten har inte riktigt hittat tillbaka men det jag får i mig stannar där oxå, skönt det.

Nu ska jag umgås lite med didrick som sitter och tjuter efter sin husse som borde komma innanför dörren vilken minut som helst:)


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack gumman!

2011-03-01 @ 22:23:44
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0