3 februari


Tiden går, om 2 dagar fyller jag 23 härliga år, vilket känns toppen. Gillar att bli äldre!
Ligger fortfarande hemma och snorar, som jag skrev igår så blir jag hemma hela veckan, dvs imorgon oxå.
Men det jag har gjort både igår och idag är att jag faktiskt tagit mig ner till körskolan för att köra en 40 min lektion.. Som allt ser ut nu så skulle jag aldrig för mitt liv ställa in dem lektionerna, så det var bara proppa i med nässpray och köra! Det har gått riktigt bra faktiskt.. Denna helg blir att bo i teoriböckerna samtidigt som jag ska hålla i födelsedagskalas, MEN det funkar helt enkelt! Snart så snart...
Idag blir det riktigt husmanskost här hemma:D Vi ska för första gången ge oss på att göra raggmunk, mums! Eller hoppas det blir gött. varit sugen på det ett tag, Men det är sån maträtt man bara äter hemma hos mormor annars, så vi får väl se om det smakar!

Solsolsol idag med, underbart, men hade kunnat skippa stormen.. Snart är nog snön borta, Eller?


(bild från sommras) Längtar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit, är det verkligen 10 år sen vi hade din överraskningsfest?!

Tiden går jäkligt fort.

Grattis i förskott på födelsedagen och grattis till bebisen som är på väg :)

Kram

2011-02-04 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0