25 Januari


Var uppe med tuppen idag.. hade körlektion kl 8:45 och nu har jag även pluggat teori. Så mina förmiddagar ser ut denna vecka innan jobb.
Kanske att man skulle ta en lite tupplur innan jobbet men risken finns att jag istället blir jätte seg pga av det istället, hm.
Jobbet funkar iaf bra igår, och tiden rullade väl på hyffsat bra, hoppas kvällens jobb gör det oxå. Usch kommit på hur tråkigt jag tycker det är med kvällsvecka, mycket skönare att ligga hemma i soffan och kolla tv eller framförallt umgås med Jokke.  "snart" helg igen!

Och snöar gör det oxå:/ vill att snön ska försvinna nu så våren kan sätta igång, så otroligt trött på snö så det finns inte.. Men samtidigt så är det ju bara januari.

nahepp, nu ska jag försöka pyssla ihop en önskelista till mig, fyller år nästa lördag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har ju velat fram och tillbaka :) men nu tror jag att det är en liten tjeja. Har du någon känsla ? Kraaam

2011-01-25 @ 22:20:35
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0