5 Januari

Nu ligger jag äntligen nerbäddad i sängen som förövrigt är renbäddad, så det känns inte helt fel :)
Har haft världens energikick ikväll av någon anledning, Hunnit med att städa hela lägenheten, haft tvättstugan samt bakat muffins till imorgon då Ewe och Erica kommer på Besök:)
Känns riktigt bra iaf :)

Idag går jag även på en ledighet på 4 dagar, lååånghelg... Så skönt att slippa ställa klockan på 04:40..
Så imorgon blir det somsagt besök av tjejerna Sen på eftermiddagen så åker jag och Jokke och diddeman såklart till kimstad för att äta middag hos mamma och pappa, mysmys..

Gosa ner i kudden kanske!

Kramar



Bjuder på en sommar bild på Didrick.. världens finaste min lilla prins:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0