7 Januari


Så skönt att vara leeedig, sova tills man vaknar och bara göra saker man aldrig annars hinner med.. Nu har jag precis rensat ut mina garderober och tagit tag i att slänga en himla massa av innehållet oxå.. Brukar alltid spara "ifall att jag kommer använda den sen" Men nu åkte de oxå.. Vill hellre köpa nya fina kläder sen när jag fött och nått min målvikt.. Kan ju se det som en belöning om jag klara mitt mål!?

Så jaa det är vad jag har gjort.. När Jokke slutar så dra vi och handla lite små skit, ska även in en runda på Ikea för att se om jag hittar såndär förvarningspåse som jag kan hänga min balklänning i sen slänga upp den på vinden, den gör sig inte så bra att hänga i vårt sovrum längre...


Magen nu, v22+4  :)

Ha en toppen helg! Kram


Kommentarer
Postat av: emma månsson

vad fiiiiin den är :)

puss på näsan!!

2011-01-07 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0