8 Januari

Hejhopp..

Usch känns som det är söndag pga av ledighet både torsdag och fredag MEN det bästa av allt är att jag kan glädja mig med att det faktiskt är löööördag :)
Har varit nere på stan och tagit en mysig fika med Amelie, Sen strosade vi runt i några butiker och idag fick 2 supersöta pyjamaser följa med mig hem.. Letade efter det igår men fanns inte i stl..

Nu sitter jag här hemma och väntar på att mina föräldrar ska komma på en fika, Det blir lite lyxfika för jag stannade till på en konditori på vägen hem och köpte med Semlor. Så det blir årets första idag :) smaskigt.

Kvällen bjuder även idag på en mysighemma kväll tillsammans med min älskade.. Ska göra lite god mat och sen blir det nog en film :)

Kramar



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är lycklig över att det bara är en förkylning i alla fall, även att jag mer än gärna hade varit frisk ett tag nu! Men, men! YEAS, vi ses imorn.

2011-01-09 @ 17:54:20
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0