25e Juli


Jag och Jokke har precis mumsat i oss lite "gofika" framför Johan Falk. Redan sett alla dem filmerna, men dem är ju faktiskt rätt bra och mycket annat finns det ju ändå inte att titta på.
Maxen ligger och myser hos oss i soffan och bjuder på ett riktigt bra kvällshumör, Ååhhh man smälter när han ger oss sina stora leenden och "ooooar" på som bara den.

Idag åkte jag och Max in till stan i Nkpg och åt en mysig lunch med Sandra, Emma och Susann. Kollade lite i butiker en sväng oxå men hittade inget, är ute efter en klänning till dopet så ska ta med mig familjen till Ikano imorgon och leta vidare.
Stannade hos mamma och pappa på hemvägen och var där hemma en stund. Melissa (Max kusin) var där oxå, hon blir så glad när Maxen kommer.

Ska se vidare på filmen sen mysa ner i sovrummet, som förövrigt kändes som en bastu förut, Men öppnade upp fönstret helt och stängde dörren så nu skas det nog blivit lite svalare!Nackedelen med övervåning helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Så söt han är gumman!! & klart att vi ses snart! Njut av dagen nu & lycka till med klänningen!

2011-07-26 @ 08:02:16
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Låter bra det!! =D Detsamma gumman!

2011-07-26 @ 16:46:28
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Mysigt med dop! Blir det kyrkligt eller vad har ni för plan? Tänk vad mycket man får fixa och dona för sina små. Längtar som bara den! Bara en månad kvar drygt sen får jag också gosa i soffan - underbart!

2011-07-26 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0