26 Juli



Hur svårt ska det vara att hitta en fin klänning?
Hittade ingen klänning som jag fastande för idag heller. Börjar få lite "panik" Tur jag har ca 3 veckor på mig att hitta en, ja menar någonstans måste jag ju finna en som jag fastnar för.

Ligger i sängen och kollar lite tv. Max har somnat här brevid mig och jag ligger och bara kollar på han mellan raderna här, Guuud vad fin han är min son, min älskade vackra lilla Max. Återigen kärleken till sitt barn är det finaste jag någonsin känt. Helt underbart!

Haft en trevlig eftermiddag med Amelie på besök, Smaskade i oss fruktsallad och glass och sen gick vi ut på promenad i det fina vädret som sprack upp :)
Imorgon åker vi skapligt hem till mamma och pappa för att sedan åka till Rejmyre marknad. Köpa naturgodis och mumsigt bröd står på listan, sen trängas med allt folk, lite uppvärming för vad som komma skall helt enkelt för på torsdag styr vi bilen mot Ullared!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är också helt inne på kyrkligt dop, det är som du säger - det känns helt enkelt rätt ! Hoppas du kan hitta någon fin klänning som kan passa. Kanske att Ullared har någon?! :D



På tal om Ullared så ska jag smyga med dit på måndag IGEN! Mamma ska åka och tänkte att va fasen, klart man kan följa med för att strosa... Får se om jag klarar det eller om det slinker ner det ena med det tredje!

2011-07-27 @ 08:42:32
Postat av: sandra

Svar: Tack snälla.

2011-07-27 @ 22:53:41
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0