Allting tar sin tid...


Känns som jag/vi plockar o grejar med nått hela tiden här hemma, Vill att allt ska komma på sin plats. Dock känns det som det tar sin tid och det är bra mycket kvar att fixa innan jag känner att allt verkligen är på sin plats och vi är nöjda här hemma.  Först och främst vill jag få bort varje jävla sladd som ligger överallt så man slipper koncentrera sig på att inte snubbla på dem. Det problemet är löst när nya listerna är inhandlade och allt meckande med dem ärklart. Sen är jag sugen på ett nytt tv bord, vill ha ett runt eller ovalt, galet trött på vårat nuvarande fyrkantiga som bara känns så fel just nu, men det får blir senare. Sen är det alla dem där små deltajerna som symboliserar just vårat hem, men när allt är klart är jag säker på att det kommer vara så fiiiiiint här hemma :)

Har iallafall städat ordning på massa saker ikväll och fått bort alla verktyg ner i verktygslådorna etc så slipper hela huset se ut som en enda stor verktygslåda- Skönt!

Nu har jag slappat ner mig i soffan, slö glor lite på Johan Falk filmen och målat naglarna. Snart dags att hoppa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Daniella

appen heter iSwap faces :)

2011-07-19 @ 10:32:35
Postat av: Johanna

Ja det där med att flytta vill man ju inte göra allt för ofta... Men när det är klart (blir man någonsin helt klar med ett hus?!) så känns det ju sååå mycket bättre & då har man glömt allt det jobbiga. Det är roligt när man kan få till det som man själv vill!



Ja okej, men då har fu ändå lite frisör "i" dig! Kul att ha det också att kunna falla tillbaka på!



Hoppas ni har det skönt på semestern!!

2011-07-19 @ 12:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0