En söndag utan söndagsångest, Fint!

Även att jag är hemma och njuter av att vara Mammaledig så blir det såklart ändå ett lyckorus i kroppen när han jag älskar av hela mitt hjärta går på 4 veckors semester:) Så idag njuter vi av kvällen här hemma.
Dels för att morgondagen är dag är 1 på semestern sen för att jag, Max och Didrick har spenderat våran helg i Kimstad. alltså en hel helg utan våran fina pappa/älskliiiiiiiiing :)

Vi har haft det riktigt trevligt i kimstad. Jag och Max har delat säng helaste helgen♥♥, vilket har varit suuuupermys, bara hoppas att han vill sova i sin egna säng inatt som alltid annars. Dem vänjer sig nämligen väldigt lätt dem små liven, och deras bestämdhet och vilja är det absolut inget fel på. Men tror ändå  inte det blir några problem.

Imorgon ska vi åka till Örebro och träffa en vän till Jokke. Roligt med en dagsutflykt.

Nu ska jag pussa lite på mina älsklingar sen blir det krypa ner i sängen och mysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0