Godmorgon

Sitter i sängen och kollar igenom lite bloggar mm.. Blir inte att man läser lika mycket längre när jag har iphone, blir inte lika mkt uppdatering här inne heller just nu. Klickar mest in på facebook där mm. Men nu tog jag mig tid att slå igång bärbara för jag hade lite ärenden att fixa.

Maxen ligger fortfarande och sover, eller halv sover. Snart vaknar han och då är det mat för hans del sen kickar vi igång dagen :) Jokke kommer hem och äter lunch idag, super mysigt att hinna träffas en kort stund över en lunch här hemma :) Nu har han bara 2 jobbdagar kvar innan han går på sin 4 veckors semester, såååååååååååååååååååå himla skönt!

Nähä ni, se om lillepluttisen ska vakna :)
hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0