Onsdag


Våran dag bjöd på häng med Sandra. Slingade hennes hår, fika och åt lunch, super mys. Snart åker hon och Emma till thailand i 6 månader, tusan vad jag kommer sakna dem! så tjejer, vi måååste hinna mysa en massa innan ni flyr. Får spika in en grillkväll här hemma hos oss nu på eran semester, eller massa grillkvällar om jag får bestämma :p

När Jokke kom hem från jobbet så åkte vi och handlade lite. Och sedan direkt hem och gjorde smarrig mat, jokke fick agera kock idag så han bjöd på lövbiff, bollar och beasås- mumms
Det är vad vi pysslat med idag.

Nu ska jag gosa ner jämter min lilla pluttis och mysa med han innan jag lägger ner han i sin lilla säng.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej nu närmar det sig med stormsteg! Längtar!!



Är du frisör? Eller vad gör du när du inte är mammaledig? :)

2011-07-14 @ 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0