27e Juli


provsmakar alla olika sorter naturgodis som vi köpte med oss hem från marknaden idag, mums!
Men fy bubblan så varmt det var att strosa omkring där, hade inte räknat med sånhär stekvärme idag.
Efter visiten i Rejmyre så åkte vi hem till Kimstad och fikade lite med mamma, pappa, sandra och Emma :) Sen till kvällen grillade vi hamburgare med Mamma och pappa, Gött. Satt ute på altanen och bara hade det mysigt i kvällssolen :)
Påvägen hem stannade vi till på Maxi och handlade lite festis mm som vi ska ha imorgon när vi åker till Ullared. Ska bli jätte kul att åka dit, Hoppas på en massa shopping till Maxen. Lite lättare denna gång än sist vi var där då vi inte visste vad det var för en liten krabat som låg i min mage.

Nääe, måste hänga en maskin tvätt sen blir det krypa ner i sängen, klockan ringer tidigt imorgon!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marie

Mysigt med ullared, hoppas ni hittar massa söta saker plus får en helmysig dag tillsammans!!

2011-07-28 @ 08:49:49
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas ni haft en bra dag i Ullared! Många fynd?!



Nej jag har faktiskt inte hittat någon än... Men har inte letat massor heller! Får kika efter det i Ullared! :)

2011-07-28 @ 15:13:48
Postat av: Marie

Massa med grattis idag till din prins gumman!! Får boka upp en dejt efter att David har lämnat mig ensam med min prins..

2011-08-06 @ 20:02:06
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: amanda

åh snart ska jag också åka till ullared, längtar! :D

2011-08-07 @ 14:25:49
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0