17 Juni


Fredag, underbart!

Väntar på att kl ska bli 3 så mannen slutar jobbet. Då blir det åka och storhandla. Sen blir det att åka till vårat nya hem och fixa lite. Tapetseringen blev klar igår och vad jag har sett från bilder som Jokke tagit så ser det galet snyggt ut, så det ska bli spännande att se :) Bjuder på bilder här sen när vi kommit iordning med möbler. Det stora flyttlasset kommer att gå på Tisdag/onsdag. Såååååå skönt...

börjar fundera på vart den svenska sommaren tagit vägen? blev vi kanske lite bortskämda med värmen vi fick i maj/början på juni? Hoppas verkligen den kommer tillbaka FORT för det här tråkiga regnvädret är inget jag tycker om!!!

Nu ska jag mysa med Max sen fix ordning mig så vi kan åka direkt när Jokke kommer hem.
Ha en TOPPEN helg!


en tripp till smultronstället en av de varma dagarna vi fått än sålänge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja solen har lyst med sin frånvaro ett tag nu... Men idag kikar den allt fram! :) Jag jobbar bara 3 dagar nästa vecka sen har jag först semester och sen mammaledigt! Största planen för oss är nog att fixa med hemmet, tvättstugan ska få bli skötrum & sen ska vi måla lite i Pyrets blivande rum. Hoppas vi kommer iväg till Ullared någon dag också! ;D Ni då? Står pyssel med huset på tapeten hos er med? Ser fram emot att få se lite bilder! :)

2011-06-18 @ 08:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0