Toppen helg!


Nu ligger vi alla utslagna hör hemma efter en toppen helg i sommarstugan, riktigt härligt och vädret har ju varit stårlande. Har passat på att sitta lite i solen så nu har jag äntligen fått lite bränna :) Hoppas på en massa bra soldagar nu när vi om exakt 10 dagar får vårat hus:)
Behöver jag ens säga att det ska bli helt underbart skönt att slippa lägenheten?

Testade baby björn bärselen i helgen som jag köpte i fredags. Ett riktigt bra köp och den kändes helt perfekt. Tror Maxen trivdes bra i den med då han somnade direkt :)

Ikväll blir det myspys här hemma, tacos och Big brother finalen. Känns inte som en riktigt söndag eftersom Jokke är ledig imorgon :) Då blir det en dagsutflykt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Daniella

Okej, ska också köpa en sån :) de hade några olika att välja på i det märket.



Jo tack, vi mår bara bra... Tiden går faktiskt rätt så fort. Snart är det augusti :) ni då?

2011-06-06 @ 14:04:30
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad härligt att du med är nöjd! Har du också en duo edge? Och vilken färg? (Blev jag lite nyfiken!) :)

2011-06-06 @ 19:26:47
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: Johanna

Den var ju jätte fin den med! Vi hade tänkt city cross innan men blev kära i den vi har nu! :)



Vi har det bara bra i värmen, räknar ner till semestern & ledigheten! :)

2011-06-07 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0