Varmt!



Hade planerat en pressar dag i Kimstad idag, men när jag vaknade så fanns där ingen sol på himlen :( Vi gjorde iordning oss och åkte ändå till kimstad för att mysa där istället för att hänga i lägenheten som bara är en stor röra just nu, flyttkartonger och grejer överallt. Gött på ett sätt men jag hatar när det är stökigt omkring mig.
Jag, mamma och Max åkte in till min mormor och morfar och fikade en sväng. Sen åkte vi hem och jag fixade mat till oss!
Det är vad dagen bjudit på. Även om det varit molnigt mestadels av dagen så har det varit galet varmt, känns som jag svettats hela tiden. 31,5 Visade termometern i bilen som mest, så en svalkande dusch när jag kom hem var riktigt skönt..

Imorgon är det en slappar/mysdag har jag bestämt. Riktigt skönt ibland. Tänkte rensa ur garderoberna sen försöka fota lite fina kort med systemkameran på Maxen. Kanske dags att uppdatera min header med lite nya bilder :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är verkligen sommarvärme ute! Härligt!



Såg att lille Max har en one pice, vart har du köpt den? Är så sugen på att köpa oss varsin till i höst... :)

2011-06-08 @ 09:42:54
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja det verkar konstigt men nu så! :)



Trist! Jag tänkte att det är väl ett måste i höst när bebis och jag ska inta soffläge ofta! :) Får hålla utkik med andra ord! Det kan finns i Ullared - jag vill ju så gärna dit! :D

2011-06-08 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0