14 Mars


Nyss kollat på "En unge i minuten".. Gillar att kolla på förlossningar, så svårt att förstå att jag alldeles snart kommer att vara med om en förlossning själv, Galet men samtidigt längtar jag fruktansvärt mycket. Tror det är en riktigt häftig upplevelse sen att vi äntligen får träffa våran lilla skatt<3



Imorgon ska jag äntligen få träffa en läkare angående min onda rygg. Jag hoppas verkligen att jag kan få bli sjukskriven för jobba är det sista jag klarar av att göra just nu. Börjar även känna av lite foglossningar vilket gör att det är sjukt jobbigt när jag tex ska ändra sida i sängen vilket jag måste göra väldigt ofta då inget känns riktigt bekvämt.. Ne usch vad det känns som jag klagar, men jag ska säga er att jag älskar att vara gravid men vissa krämper är inte alltid jätte roliga, men annars så :) 8 veckor kvar till BF, känns som vi avslöjade våran lilla hemlighet för inte alls länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0