2 mars

Varit hemma idag med, men nu känner jag att jag är redo för jobb imorgon.. Redo och redo men aa dit ska jag!
Vilket solväder vi haft idag, känt mig alldeles lycklig i kroppen och vårkänslorna är på topp, ja så länge man inte kolla ner på marken, men det kanske kommer det med? är ju ändå plusgrader och det är väl ändå liiiiite vårtecken?
Har städat hela lägenheten idag, dammsugat och våttorkat så nu ska väl alla sjukbasiler vara borta.. Bäddat om sängen för andra gången denna vecka eftersom Jokke åkte på maginfluensa när jag precis bäddat nytt sen mina sjukdagar.. Men somsagt nu är vi väl friska och krya och hoppas att det var sista gången jag åkte på sånhär hemsk magsjuka, usch!

Sitter och kollar på big brother live kanalen, Vad är det för människor som är där inne igentligen? Men ändå sitter man och ser "skiten" även fast man vissa stunder vill gömma huvudet bakom kudden.

uppdatering om lilla pluttisen i magen: Han/hon växer så det står härliga till och nu tillskillnad för bara några veckor sedan är det fullrulle där inne, vilket bara är helt underbart. Går inte beskriva känslan med ord, men det slår det mesta! Nu längtar vi mer än någonsin efter dig där inne och undrar med nyfikenhet om vad det är som döljer sig, eller liten tös eller en liten grabb!? inte långt kvar tills vi får veta.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0