21 Mars


Försöker komma på saker som får dagen att gå fort! än så länge har jag badat diddeman, bakat mumsiga chokladmuffins som det ska bjudas på på min morfars 90 års dag på Onsdag. Har även hunnit slänga i färg i min utväxt och nu sitter jag här och ska snart föna håret! När Jokke kommer hem så ska vi åka och säga upp lägenheten och sen köpa en till burk med färg till sängen vi målat om. Vi har byggt ihop den nu men känner att ett lager färg till vore pricken över i:et!  Längtar som en tok till vi är klara med den för då tänker jag faktiskt bädda den för att se hur fint det blir till lillen :) Köpt jätte fina sängkläder så det kommer bli toppen tror jag :) Bara ett spjälskydd som ska inhandlas med, kanske man skulle ta en tur till babyproffsen idag oxå?!

Om 3 timmar kommer Mamma hem, gudf vad jag längtar tills hon ringer.. bara kunna prata på och inte stressa igenom samtalet för att minuterna tickar på och det blir jätte dyrt! Imorgon åker jag och didrick och hälsar på i Kimstad och umgås med mamma hela dagen. Ska bli kul att se all shopping hon fått med sig hem :)

Nu blir det föna håret och se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0