28 Mars


Måndag igen då. Ogillar måndagar på ett sätt. Jokke åker och jobbar, eller dem flesta åker och jobbar så finns inte mkt att göra.. Har ingen bil heller så kan inte åka till kimstad! synd om mig =p

Helgen jag har har iallafall varit toppen. Kalas för Jokke & Maria i fredags och i lördags kom min föräldrar hit och firade jokke och åt god mat :) Trevligt.  Spelade spel med ett par vänner senare på kvällen :) Igår söndag så åkte jag in till Nkpg och fikade med tjejerna!
Vi har även blivit klara med vårat lilla projekt "måla spjälsäng" Den blev super fin och vi kunde då inte motstå att bädda ordning den med allt fint vi köpt. resultatet blev sååååå bra, så fin på alla sätt och vis, så nu längtar man ju så man spricker på att den lille ska komma och få gosa ner sig i sängen:)



Nu ska jag ha så roligt så jag ska skriva en inköpslists så vi kan åka och storhandla sen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men gud så sött gumman!! Jag vill oxå va där redan nu, inte alls sugen på en hel vårs långa väntan plus nästan en sommar med.. Vart hittade ni det söta bäddsättet? Säg inte ullared!! Jag testade ju lacket, men är inget jag kände något plus för, känns lite för mycket hårdrockare eller något i den stilen.. Men kul att ha testat ju!

2011-03-28 @ 12:23:31
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Jag måste åka dit & kika om det finns några kvar!! Jättesött! Jag vet att det inte är långt kvar för mig heller men man blir så avis på alla som är så sjukt nära..

2011-03-28 @ 13:24:28
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Så himla fint !! KramKram

2011-03-28 @ 17:19:11
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0