29 Mars


Och så har tisdagen snart nått sitt slut.. Jag och didrick sov alldeles för länge idag, vaknade kl 11:30. Men det var ganska skönt måste jag erkänna :p Tog mig upp och gick promenad med didde, sen blev det småstäda lite eftersom det skulle komma en besiktingsman kl 13. Allt gick iaf bra med besiktningen, eller bra o bra, alltid nått man måste göra när man satt upp saker, tex tvn på väggen mm.
Efter det så stack jag och didde till Kimstad för att hänga med Mamma.. Vi åkte in till ingelsta en sväng och käkade lunch och strosande runt lite. Fick med mig en jätte snygg duk till matbordet :) Sen var jag kvar en stund i kimstad innan vi styrde hemmåt och åt våfflor tillsammans med älskling. Nu sitter vi i soffan och ser på Sofias änglar.

Imorgon är det sista gången på försäldrarkursen. En mycket bra och givande kurs tycker jag. Direkt efter den så hoppar vi in till barnmorskan på rutinkontroll, åhhhh älskar när vi lyssnar på älsklingens små hjärtslag som dunkar på så fint där inne:) alldeles varm blir man :)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0