Tisdag


Ännu en dag har gått utan Jokke här hemma.  Men istället har vi haft besök av Ewe, Frida och Erica. Riktigt trevligt och timmarna flög iväg fort! Men annars tycker jag det funkar toppen här hemma med Max mig och Didrick. Didde är superduktig och sover läänge så jag hinner styra med allt innan vi kan rulla ut på promenad. Men jag erkänner att det ska bli galet skönt med flytten att vi får en tomt som man i värsta fall kan släppa ut didde på om man inte hinner riktigt så får man ta promenaden efter. 3 veckor kvar till flytt och det känns kanon. Vi tänkte snart börja packa lite smått här hemma men det är ju tusan inte det lättaste vad man ska börja med osv, tur är väl att man inte bor så stort så igentligen går det ju ganska fort att få ner allt i lådor.

Imorgon är det en tidigt morgon som gäller, ska hämta lillebror nere vid tåget kl 9 sen skjusa han till teoriprov. Efter det åker vi till Norrköping så ska jag, mamma och Max gå på stan och shoppa. Hoppas på att komma hem med lite snyggt, för min garderob känns allt annat än rolig just nu.

Nää ska krypa ner i sängen och hoppas på att en bebis vill mysa ner i sin egna säng och sova några timmar innan det är dags för mat igen. Jag hoppas på lite massage av mannen:)

Godnatt, Kram

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vi har köpt en Brio Sing. Smidigt att kunna sätta på bilbarnstolen där istället för liggdelen ibland :)

2011-05-26 @ 20:04:24
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0