Fredag :)


Myser i soffan med en Max som sover en liten förmiddagslur nu :)

Fredag idag hörrni, vart tar veckorna vägen igentligen ?! Jul närmar sig och jag vill faktiskt att det ska komma lite snö nu, tycker första snön är så mysigt, och visst skulle det ge lite mer julkänska speciellt när det är 1 advent nästa söndag och julstjärna ska plockas fram :)

I eftermiddag ska vi till ikano, jag ska hämta ut min förlovningsring som jag lämnade in på guldmagasinet för att minska den 1 storlek sen putsa upp den. Hoppas den blir bra :)
Har känns hur konstigt som helst utan min ring på mitt finger i 2 veckor så blir gött att få den nu :)

Nä vad trött jag blev, kanske ska vila lite jag oxå!

Ha en toppen helg, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0