-

Hallå..
Ligger och kollar på tv, ska snart kolla på "ensam mamma söker" på tv3 play. Max ligger och busar här i sängen, han kommer snart somna för han har inte sovit någon direkt långstund såhär på eftermiddagen och med tanke på att vi varit på babysim idag så borde han vara tröttis. Han var verkligen super glad på simmet idag, som alltid iofs men idag var han lite extra sprallig. Vi skulle göra första dyket idag MEN Max bara skrattade så fort jag blåste honom i ansiktet så han skulle "hålla andan" hehe min lilla glada kille. Vi gör ett nytt försök till dyk nästa gång istället :)

Ikväll har vi varit och firat Daniel. Fick supergod mat och fika :) Så skönt att slippa laga mat ibland :)

Nä, nu ska jag mysa med min älskling(ar) , Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0