1oktober

Haha ligger i sängen och tittar på när Maxen försöker äta upp sina fötter, smaskar och har sig :p Gulle vad jag älskar dig!

Ikväll har vi ätit grillat tillsammans med Robba och cacka, trevligt och gött :) känns som det var sista gången för iår som vi tände grillen.. Fast man vet ju aldrig för det är ju så himla gott :)

Annars då? Jag mår bra, bara en förkylning som satt sig, eller mest täppt i näsan. Så idag åkte vi till Ikea när Jokke kom hem från jobbet, vi köpte garderobsinredning och en stol till Max :) han fick testa att sitta i stol första gången i torsdags på föräldrar återträffen och jag tyckte det kändes bra och kul att kunna ha honom "med" vid bordet, självklart orkar han inte sitta så länge men en liten stund iaf. Så jag vet än som ska få smaska banangröt vid frukostbordet imorgon :p

Nahepp, nu ska jag borsta tänderna sen försöka söva lilleman och slutligen själv sova, Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0