Tisdag

Idag ska vi med min mamma och lillebror till stan, eller tror det blir ikano så slipper vi regnet. Vi ska kolla lite kläder till Jesper :)

Igår bar vi på babysim igen, Max var helt överlycklig och plaskade som bara den, ett dyk fick vi till oxå :) så kul att åka att och bada och veta att Max faktiskt gillar det, det liksom lyser om honom när han får bada :) det gör mig glad!
Hoppas Jokke kan följa med någondag så han kan ta lite kort :)

Nu ska vi fixa fram lite kläder så vi är redo att dra sen!

En bild från igår när jag och Max tog en promenad runt stångån innan simmet, underbart!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag det ska bli jättekul! Måste verkligen ses.. Hur har du det tisdag nästa vecka?

2011-10-19 @ 09:25:04
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Då säger vi tisdag tycker jag!! Jo det går lite väl fort, men kul på samma gång..

2011-10-19 @ 12:10:37
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0