En mys söndag..

Godmorgon på er!

Eller vi har ju varit vakna ett tag, så lilleman hunnit somna nu igen :p
Började dagen med en massa bus och gos med Max, sen sov vi lite till innan vi gick upp och åt frukost, scones och te, mummsig! Sen har Max fart runt här uppe i hallen på ett täcke medans jag tog mig en dusch.  Nu är vi somsagt tillbaka i sängen och Max tog sig en liten middagslur, trött efter allt bus.

Jokke är i Vadstena på golftävling. Undrar om det regnar mycket på dem =/ hoppas han inte kommer hem allt för sent, sugen på ikano, vi var där igår men då han vi knappt kolla nått innan som ropade ut att varuhuset stängde om 10 min :(

Jag tänkte gått ut på en promenad, men hoppar det nu när det börjat regna. Vi myser här inne istället:)
Näheni, kanske dags att föna håret lite och mysa ner i nått stickat såhär en riktigt höstruggig dag!

Kram


Max har sen 1 vecka tillbaka börjat testa på lite krypställning och faktiskt tar sig lite fram på ett eller annat sätt, hjälp vad fort det går min lilla älskling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0