ett stycke fredagsmys!


Precis ätit en sån super duper god middag tillsammans med min käraste. grillad fläskfile, klyftpotatis och kantarellsås- mums!
Nu sitter vi i soffan och kollar på idol, tänt massa ljus och bara myser. Maxen sitter och somnar snart hos jokke, åh mitt hjärta smälter av att titta på dem♥ mina fina älsklingar!

Imorse skjutsade jag och Max jokke så vi kunde ha bilen. Vi åkte direkt till Marie och Sebastian och startade dagen med en härligt promenad i fina höstvädret, Sen hängde vi hemma hos dem och åt jättegod smörgåstårta och pratade iväg några timmar innan vi var tvungna att åka hem till Didrick.
På eftermiddagen kom mamma och pappa förbi på en fika. Och jaa, det var våran dag.

Nu myser vi somsagt på för fullt här hemma, kanske dags att rota fram lite fredagssnacks i skåpen.

Kram



Bjuder på en bild från när vi var på ikea för ett par helger sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0