Hej Lördag


Passa på att skriva ett litet inlägg medans jag har en smarrig efterätt i ugnen :)
Ikväll kommer Maria & Daniel hit för mat och kortspel, kan tänka mig herrskapet vill se Lhc matchen oxå. På menyn står det hemmagjord pizza, mums. Efterrätten blir en ny grej jag hittade, Kladdkaka med Mint, dvs proppad med after egiht i/på, hoppas den är god,tyvärr ser den inte direkt super snygg ut nu när den är klar, men med lite florsocker kan man nog trolla den fin =p

Jokke har jobbat idag, så jag och Maxen och didde har pysslar här hemma under förmiddagen, badat och bäddat rent i sängarna :) så blir riktigt gött att krypa ner i en nybäddad skön säng ikväll :)

Nu ska jag fortsätta i köket. snart dags att förbereda deg till pizzorna.

Ha en kul kväll, hörrni.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0