Höst


Nu är väl hösten här? iaf första månaden för hösten. Jag tycker det är sååå myysigt! kanske att man ska mysa till det med lite tända ljus till fredagsmyset ikväll :)

Sitter i skrivande stund och äter frukost. Maxen somnade om efter en massa babbel uppe i sängen.
Om en halv timma ska vi ut på promenad tillsammans med Sofie & Albin :)

Sååå vad har veckan bjudit på?
Babysim som jag redan berättat om. I tisdags var jag och Maxen på klädparty hos en Mamma från föräldrargruppen.. Var jätte kul, och jag beställde ett par busigt söta mysbyxor åt Maxen. Tog dock i en rejäl storlek större än vad lillgrabben har nu.
I onsdags så myste vi runt i gamla linköping tillsammans med min Mamma och Max kusin Melissa. Vi fikade och köpte karameller i strut, älskar att man har kvar såna där gamla ställen och faktiskt driver vidare handelsboden precis som den var. Melissa stortrivdes och det lös i ögonen på henne när hon fick springa och "boppa" (hoppa) på kullerstenarna och jaga små pippifåglar på altanen vi satt och fikade på. Bus unge vad go du är!
Går dagen bjöd på en riktig kafferep dag för oss.

Och nu är det FREDAG :) och nu måste jag byta bort max pyjamas till lite kläder inför promenaden.
Ha en toppen fredag & helg! Kram



skulle publicerats innan 10, men hittade lite fel i texten, så kom nu;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0