Sjuk :(

Myser i soffan med Max, han sover och jag väntar på att Jokke ska bli klar med nått datormeck så vi kan äta.

Jag känner mig inte helt hundra :( började känna av halsen lite igår men mått bra underdagen men nu mår jag sämre igen :(:( inte det minsta roligt. Så morgondagens planer är avbokade så blir en hemma dag helt enkelt, inte mig emot, massa mys med min lilla plutt<3

Idag har jag och Max varit på Återträff med föräldrargruppen, fika och massa prat. Sen har vi inte gjort så mycket mera, Max och jag tog ett bad förut och somsagt nu ligger vi i soffan!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas det inte blir värre i halsen gumman!

2011-09-29 @ 20:53:49
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0