22/8-12

Godmorgon :)
Sitter i soffan och njuter av en tyst morgon och en kopp kaffe, underbart! Max har somnat om så jag passar på helt enkelt.
Börjar mulna på lite ute nu, var relativt blått och soligt för bara någon timma sen. Luktar nästan lite höst nu när jag har altandörren på glänt, snart är det ju faktiskt september och sommaren 2012 lägger vi bakom oss, kan man kalla den sommar Föresten? Knappt!
Idag ska jag ta en runda på stan, Max kusin fyller 3 år på måndag men firas på söndag så paket ska inhandlas till tösen :) se vad vi hittar för roligt!
Ja, det var väl vad jag hade att komma med idag, Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Daniella

1 för 60:- och 2 för 100:-, ja det är svart =)

2012-08-22 @ 17:40:11
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0