29/8-12

åh, jag är verkligen inget bra alls på att uppdatera bloggen just nu. Har igentligen inget roligt att skriva. och heller inga roliga bilder att visa eftersom det inte blir nått bloggande från mobilen.. Dags att göra nått åt det snart, då lovar jag flitig uppdatering.
 
Men, kräftfisket gick bra, hela 160+ några till fick vi :) en mysig kväll och regnet slapp vi:)
Max hade haft det jättebra hos sin mormor och morfar och övernattning var inga problem:) känns jätte bra.
 
Detta är min sista vecka på mammaledigheten, på söndag börjar jag jobba, och på måndag börjar vi inskolningen för Max. känns självklart tråkigt men samtidigt roligt. Förskolan känns jättebra såhär långt så hoppas det är samma känsla efter man varit där på måndag.
så är det, nu ska jag se vidare på Robinsson. Vi hörs, godkväll
 
 
Gosig bild på min lilla älskling härom morgonen. Mamma älskar dig hjärtat<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra Johanna!! Det låter toppen ju!! Och kul att få lite fler äventyr att se fram emot! :)

Skönt med jobb, att få en annan vardag & se fram emot fredagsmyset framöver! ;) Måste uppdatera varandra över en fika snart, eller under nagelfix! Kramar!!

2012-08-31 @ 18:42:18
URL: http://Www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0