Godmorgon

Oj vilken tidig morgon det blev här hemma, trodde jag och Max var överens om att sova ett par timmar längre idag! Länge sen han vaknade såhääääär tidigt:/

Så, här ligger vi och kollar på barnprogram.
Idag tänkte jag att vi skulle åka in till Norrköping, måste besöka min mormor & morfar för det var på tok för länge sen och morfar behöver klippa sig oxå. Blir även lite andra ärenden när vi ändå är inne där och sen idag ska vi även köpa julgran, den perfekta julgranen såklart :)

... Ikväll står det jobb på schemat igen, tänkte även jobba över så börjar kl 21. Varför går helgerna så fort? Men nästa gång stämplar jag ut för 2 veckors julledigt- det blir skönt det!

Bäddade i Max fina jul påslakan igår, så fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0