16/2-12

Hej!

sitter här mätt och belåten med massa raggisar i magen, Mums!
Jokke och Max har grabbhäng i soffan och kollar på hockey, så då passar jag på att läsa blogga osv.

Idag åkte jag och Max in till Erica i Norrköping och kollade på deras nya lägenhet och pratade iväg en massa timmar, mumsade även i oss kaffe och scones. Efter det åkte jag en liten sväng till Maxi och handlade lite smågrejjer.

Ja det har varit min dag i stort sätt. Jokke har helg nu, skönt! Men han ska plugga lite här hemma imorgon så då smiter jag och Max till ikea en sväng på eftermiddagen. ska köpa (nu kommer jag inte på vad det heter) sånadär man sätter på bordshörnen så inte lilleman slår sig.

ha en fin kväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0