22/2-12

Godkväll!

Lagt mig i sängen och ska sova hade jag tänkt. Maxen ligger inne i sin säng och sover gott, hoppas han vill göra det ett par timmar till innan han kommer på att det är mysigare att sova mellan mamma & pappa! :)

Idag har vi varit på öppnaförskolan i valla, det var jätteroligt och Max verkade gilla det massor, så blir nog en sväng dit nästa vecka oxå :)

på eftermiddagen tog vi en tur till maxi för att handla blöjor som det var rabatt på( gäller att passa på) sen gick vi en snabbis på ikano för att kolla efter ett par byxor jag var lite sugen på. Fick med mig dem hem och mest glad är jag nog att jag gått ner 2 jeansstorlekar:):) träningen ger alltså resultat även fast jag är otålig !!! Bara mer peppad nu!!!

Nu ska jag sova, vi hörs.
Godnatt

Bildkollage jag gjort i en ny app jag tog hem idag. Pic collage heter den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0