Gokväll

Dags att sova snart men fastnade med att läsa bloggar och spela lite Wordfeud.

Sjukstatusen här hemma är betydligt mycket bättre. Max blev helt feberfri igår men snorar och hostar fortfarande :( jag har blivit förkyld och Jokke är pigg och glad :p hoppas på att Max blir helt bra jättesnart, låter inget kul när han är rosslig och hostig :( Lillplutten!
Hoppas självklart att jag oxå blir bra snart för jag vill träna, är det inte typiskt att man åker på nått skit när man äntligen kommit igång med träningen (?!)

Idag lämnade vi äntligen hemmet efter 5 dagars sjukstugan, så skönt! Tog en tur till nkpg och sen var vi och fikade hos Max farmor och farfar :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att höra att ni är friska igen! Sigge hade med en släng men är också bättre nu - skönt! Såg dig på håll idag på ikano när jag stod i kön på fefferoni! Får se till att träffas snart! :)

2012-01-17 @ 21:39:01
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, jag kunde ju ha ropat på dig men du var på väg in i hissen & jag skulle betala min mat så det var kanske ändå inte så passande! En fika låter trevlig, var länge sedan som sagt. Sigge är sugen på Max-bus! Vilken dag passar er? Jag är upptagen på onsdag vad jag vet nu. Kram kram!

2012-01-18 @ 19:12:12
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0