Löööördag

Mat står i ugnen och göttar sig och jag passar på att hälsa på er så länge..

Jag och Max har varit iväg hela dagen så att pappan i huset har pluggat ostört!
Vi har gått på stan i Norrköping, och hängt med Max mormor och morfar! Fick med mig 2 stycken träningstoppar hem.
Snart är det somsagt dags att äta sen ska vi mysa ner i soffan med en godispåse och kolla på tv. Mys lördag helt enkelt..

nu ville Max mysa hos mig så blir lättast att avsluta här, eftersom lilleman är lite för mycket förtjust i tangenterna =D

ha en toppen kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - pågående tävling

svar: tack snälla!

2012-01-29 @ 21:37:06
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0