Max 1-årsdag♥

Igår blev min bebis stor. Jösses, jag kan inte förstå att det redan gått 1 år sedan vi fick träffa, gosa, och pussa på våran fina son för första gången. Ett helt underbart år med en helt underbar bebis, han är verkligen den snällaste och gladaste som finns. Det bästa året i hela mitt liv, du är bäst älskade MAX

Bilder på Max från Förlossningen/bb 6/5-11♥♥♥♥♥



Max födelsedag firades med sång och paketöppning på sängen. Sen rullade dagen på med kalas och mängder av paket. Vi är jätte glada för alla som kom och firade Max 1 års dag med oss och Max tackar tusen gånger om för alla fina paket han har fått. 

Bilder från Födelsedagen





Kommentarer
Postat av: Marie

helt otroligt att din lilla redan är ett år.. Han ser ut att ha haft en mysig dag med massa paket.. Vi kan väll höras i helgen och boka in något nästa vecka?!

2012-05-08 @ 07:25:18
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - TÄVLA om valfria barnjeans från NAME IT

Då kommer en liten försenad födelsedagspresent här.

DU är vinnaren i tävlingen av ett par valfria jeans från Name it.

Kommentera min blogg så jag får din mailadress, så ska du få mer info.



Kram

2012-05-08 @ 11:01:40
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: Hihi, jaa, det är ett super enkelt knep för att piffa upp bakningen som har pärlsocker på sig :)

2012-05-10 @ 20:53:19
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0