19/9-12

Ligger i sängen och tittar på room service. Precis ätit apelsin/keso/russin- gött! Har sovit ett par timmar nu på kvällen men skulle inte tacka nej till ett par till eller varför inte en hel natt! Phu, snart helg..

Idag är jag besviken på mig själv, inte kommit ut på någon pw pga att tiden bara försvann och jag var tvungen att sova:/ samtidigt är jag stolt över att jag lyckades motstå en massa goda frestelser som mina arbetskollegor götta i sig inatt, HEJA MIG!!!!!

Nu ska jag styra vidare innan det är dags för att dra sig till jobbet.
Sov gott hörrni!


Kommentarer
Postat av: Malin

Heja puttingen! :-D

2012-09-20 @ 08:21:56
Postat av: linda

Ja den är svin bra!! Lyssnade typ 50 gånger på den igår... haha... Lust o ta en fika på stan eller nåt på söndag förmiddag? =)

2012-09-20 @ 10:26:51
URL: http://pluppan80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0